sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Gluma zilei. Relationari

In fata problemelor cu care ne confruntam, pseudo-moralistii, vin cu tot felul de abordari, raspunsuri gresite, in general ducand problema prezenta in discutia unei atitudini. Cand nu ai raspuns la o problema, generalizeaza-o si apoi da vina pe cel care iti cere ajutor. Nu il ajuta dar macar il faci sa se simta si mai prost. Ai o problema financiara..vor pune in discutie stilul tau de viata...ai o problema semntimentala...vor discuta scara de valori pe care ai adoptat-o.
Generalizand putem parea intelepti fiind insa doar inutili. Spunem atunci o litanie din capul nostru si demonstram ca nu am ascultat problema.


- Intră , intră, nu-ţi fie frică. câinele e castrat.
- Da' ce, crezi că imi este frica ca mă violează? Mie îmi e că mă muşcă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...