miercuri, 11 februarie 2015

Allez France ! (rep.)

Rautatile franco-britanice au facut deliciul istoriei si una din ele imi persista in memorie.
Intr-o discutie publica, Alfred d'Orsay ( cunoscut mai ales ca si contele de Orsay) ii explica lui Benjamin Disraeli ( prim ministru britanic ) :

Contele D'Orsay: Domnule, eu m-am nascut francez, am trait ca un francez si voi muri francez !
Benjamin Disraeli: Omule, dar tu nu ai nici o ambitie ?


La fel de caustic a fost insa si generalul american George Patton care a afirmat public :
As prefera sa am o divizie germana in fata decat una franceza in spate.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...