luni, 9 martie 2015

Siguranta noastra. Falsa

In toata cariera mea, n-am fost implicat niciodata in vreun accident demn de atentie...de niciun fel. In toti anii petrecuti pe mare, nu am vazut decat un vas aflat la ananghie. N-am observat vreo epava si nici nu am produs vreuna. De asemenea, nu m-am aflat in vreun necaz care sa ameninte cu producerea unui dezastru. 
E.J Smith.- capitanul vasului Titanic 1902. 

Avea dreptate. Pina in momentul in care s-a produs dezastrul. Deseori ne pacalim singuri: daca nu am intalnit, provocat dezastre nu o vom face-o. Siguranta noastra care ne amorteste atentia si ne lasa nepregatiti in fata surprizelor.

Siguranta de sine este esentiala succesului. Dar, cu un ochi trebuie sa radem si cu altul sa privim cu ingrijorare la potentialele dezastre.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...