miercuri, 28 septembrie 2016

Tocmai pe mine...

Un evreu se duce la rabin, și îi spune:
-Rabi, nu știu ce să mă fac cu fiul meu, pentru că, deși l-am crescut în spiritul religiei mozaice și am avut grijă ca el să respecte mereu căile și legile iudaice, mi-a spus că vrea să devină creștin. Cu ce am greșit?
La care rabinul răspunde:
-E interesant că mă întrebi tocmai pe mine, pentru că și eu l-am crescut pe fiul meu cât am putut de bine, și l-am îngrijit, și am avut grijă sa respecte Calea, dar și el mi-a spus că vrea să devină creștin.
-Bine, și ce ai făcut?
-Am c
ăutat răspunsul la Dumnezeu.
-Si?
-Si El mi-a răspuns: “E interesant c
ă mă întrebi tocmai pe mine, pentru că și eu…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...