sâmbătă, 29 iunie 2013

Persuasiune si diferenta punctului de plecare

 Doi preoti, fumatori inraiti, au decis sa incerce sa obtina aprobarea Papei pentru a fumat si scoaterea viciului de pe lista neagra.
 Intra primul preot, catolicul clasic, si, intrebandu-l pe Papa daca are voie sa fumeze in timp ce se roaga primeste un foarte sever Nu si, ca bonus, o serie lunga de penitente.
 Iezuitul insa spasit,intra si el. Iese, dupa o scurta conversatie, zambind. Pleaca amandoi din Vatican si pe drum incep sa vorbeasca:
- Si tu ai primit aceleasi multe penitente ?
- Nu, nu am primit asa ceva.
- Dar s-a suparat pe tine asa cum s-a suparat pe mine.
- Nici macar.
- Atunci tu sigur nu l-ai intrebat daca putem fuma in timp ce ne rugam !
- Ba da. L-am intrebat. Doar ca eu am schimbat un pic ordinea: l-am intrebat daca in timp ce fumez pot sa ma rog si a fost de acord. 

Zambeste si apoi gandeste-te un pic. Lectiile de viata vin in diferite forme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...