duminică, 3 august 2014

Bancul zilei. Gaina vorbareata

Un tip primeste de ziua lui un papagal care vorbea. Din pacate vorbea mult, injura, spunea numai tampenii facandu-l mereu de ras in fata tuturor. A incercat toate metodele de a-i indrepta vocabularul si atitudinea dar nimic nu functiona. La un moment dat, exasperat, l-a inchis in frigider. Citeva minute s-au auzit cele mai urate injuraturi cunoscute si apoi s-a lasat linistea. Dupa 10 minute de liniste barbatul, speriat ca a murit papagalul, l-a scos din frigider.  Papagalul insa statea linistit in colivie si , imediat cum se deschide usa incepe :

- Imi pare rau daca te-am ofensat sau agresat verbal cu actiunile sau cuvintele mele, Chiar imi pare rau si imi cer scuze. Am fost insensibil fata de tine si prietenii tai. Sper ca scuzele mele sa fie acceptate.

Barbatul, socat, da sa raspunda si sa ii accepte scuze cand, papagalul, incepe iarasi:

- Intr-o alta ordine de idei....ce a spus sau facut gaina aia din frigider ?

Nimic nu ne invata mai bine tacerea decat exemplul decaderii altora caci cu gura isi face omul si cel mai mare bine dar si cel mai mare rau.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...