duminică, 26 octombrie 2014

Bancul zilei. Manager ( vers. completa)

Un om intr-un balon cu aer cald realizeaza ca s-a pierdut. Coboara aproape de sol pentru a intreba pe cineva unde se afla si a primi ajutor. Vede o femeie care ii priveste cu interes coborarea si striga :
- Scuza-ma, ma poti ajuta ? Am promis unui prieten ca ma intalnesc cu el, nu stiu unde sunt si deja am intarziat o ora.

Femeia a raspuns:
- Esti intr-un balon cu aer cald. Survolezi la o distanta de 25 metri deasupra solului. Te aflii la o latitudine intre 40 si 41 de grade, nord, si intre 59 si 60 de grade vest.


- Tu esti inginera, spuse barbatul.
- Da , este adevarat. Cum de ti-ai dat seama?
- Pai tot ce mi-ai spus este corect si probabil foarte adevarat. Din pacate eu tot pierdut sunt si nu am ce face cu toate aceste informatii. In final nu m-ai ajutat deloc. Mai mult de atat, mi-ai pierdut timpul si am intarziat.
- Deci tu esti in management , spuse femeia.
- Da, sunt. Cum ti-ai dat seama ?

- Tu nu stii unde esti si nici incotro te indrepti. Te-ai inaltat sus unde esti din cauza unei largi cantitati de aer cald. Ai facut o promisiune pe care nu o poti respecta dar te astepti ca ceilalti, de sub tine, sa iti rezolve problema imediat.Nu intelegi rezolvarea care ti se ofera pentru ca, de la bun inceput, nu ai inteles tipul problemei cu care te confrunti, in acest caz, de orientare geografica. Acum esti exact in aceeasi pozitie in care m-ai intalnit dar deja ai facut ca totul sa fie din vina mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...