miercuri, 13 mai 2015

Funny facts (rep.)

Viteza sunetului este de 5 ori mai mare sub apa decat in aer.
Cineva sa trimita aceasta constatare si operatorului meu de telefonie mobila. Ca el a inteles invers. Cand ploua. Ploaie = apa.

Toaletele consuma 35% din apa menajera zilnica. 
Multa apa pentru lucruri mici. Aceasta constatare sper sa nu duca la o campanie de economisire a apei menajere.

Un aisberg sta 90%sub apa .
Spune-i si Titanicului asta. Dar si cultura/inteligenta omenirii sta 90% (deja ) sub pamant.

Croissant- ul a fost inventat in Austria. 
Spre binele omenirii nu i-au dat o denumire in germana.Schokoladencroissants. Na, fugi si cere unul !

Numele initial al Australiei a fost Noua Olanda. 
Si 80% din populatia Australiei inca viseaza la cum ar fi fost cu  Red Districts si "cafenelele" olandeze.

Daca am aduna timpul cat clipim intr-o zi, am constata ca am inchis ochii 30 minute. 
Daca adunam timpul muncit intr-o zi de lucru, am constata ne-am folosit creierul tot 30 minute. Intr-o zi foarte solicitanta. Daca esti insa servicii publice...30 min / an ?

Creierul uman contine 78% apa. 
Asta explica multe. Oooo...da.

Broastele nu pot sa inghita cu ochii deschisi. 
Si eu daca as manca toate insectele si porcariile alea as inchide ochii. Macar sa nu vad.

Animalul cu cele mai multe victime umane in Africa este ... hipopotamul. 
Acest studiu a fost platit de o asociatie anonima a leilor, leoparzilor, hienelor si serpilor.

Pe Pamint, in fiecare zi este o sarbatoare, intr-una din tari.
Din pacate nu pot calatorii chiar atat de mult/des cat mi-as dori. Stii, visul ala in care zilnic suni la birou sa spui ca e Sarbatoare. Legala.

Pisicile nu isi pot misca mandibula in lateral. 
Pot in schimb sa te muste, zgarie, scuipe, sa iti distruga hainele, incaltamintea.

Padurile amazoniene produc jumatate din oxigenul Pamantului. 
50....49...48...47....da, da, taie-l si pe ala !

Femeile cumpara 96% din vanzarile de lumanari. 
Barbatii platesc 99% din vanzarile de lumanari.

42% dintre barbati si 25% dintre femei nu se spala pe maini dupa ce merg la baie. 
Pot sa pun pariu ca acest studiu s-a realizat prin interviu direct : "V-ati spalat pe maini? Aaa...bineinteles ". De unde rezulta si concluzia ca femeile sunt mai mincinoase. Q.E.D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...