joi, 19 februarie 2015

Gluma zilei. Rezolvare.

Shlomo se duce la Deutsche Bank.
- Buna ziua, domnule, il saluta respectuos angajatul bancii.
- Buna ziua, am venit sa solicit un credit de 1 Euro.
- 1 Euro? Dar, dl Shlomo, va retrag aceasta suma fara probleme din oricare din conturile tale!
- Nu! Eu vreau un credit de 1 Euro, suma pe care o rambursez intr-o luna. Daca nu-mi dai creditul imi voi retrage de la voi toti banii, toate bijuteriile, retrag totul.
- Dar domnule… Bine, daca doriti acest credit, ok. Uite hartiile pe care trebuie sa le completezi.
- Care este dobanda?
- 3% pe luna.
- Ok, dar as vrea sa imi las BMW-ul garantie la credit.
- Nu, domnule, nu este nevoie, conturile pe care le ai sunt garantia suficienta.
- Daca nu-mi luati BMW-ul drept garantie, imi voi retrage  toti banii, toate bijuteriile, retrag totul.
- Ok, domnule, puteti lasa BMW-ul personal drept garantie, timp de 30 de zile, in parcarea subterana a bancii.
- Perfect!
Shlomo se duce fericit acasa si-I spune sotiei sale:
- Ruth, Ruth! Putem pleca linistiti in concediu, am facut rost de parcare cu 0,30 Eur o luna intreaga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...