duminică, 15 februarie 2015

I'm a smartass..or just smart...

Foarte multe postari/articole citite ma enerveaza. De cele mai multe ori nu destul de mult incat sa reactionez. Insa , uneori...
In ultima perioada am vazut cateva articole despre zodii. Am avut si o discutie ( interesanta) cu un prieten despre zodii, predestinare... Ma amuz vazand la stiri calupul cu zodiacul zilei... Astazi insa am vazut un articol despre ce ingeri te pazezsc functie de zodia ta... Well... asta e cam mult.... ( sau poate doar am timp fiind duminica)....

Cateva din problemele mele legate de zodii sunt urmatoarele ( voi fi foarte scurt...nu am am ajuns in aceea perioada a vietii in care voi da lectii .. inca ):
- zodiile NU se pot amesteca cu credintele crestine. Sau monoteiste.
- zodiile presupun o anumita "predestinare". Aceea predestinare ar anula liberul arbitru garantat de crestinism. Am fi brusc predestinati sa facem ceea ce facem ceea ce ne-ar face lipsiti de vina. Lipsa liberului arbitru ne-ar elibera de orice culpa, vina sau datorie. Frunze in bataia destinului. Nimic din ceea ce am face nu ar conta caci... este scris in stele. ( O alta problema - pe care nu ma apuc sa o dezbat astazi- este afirmatia populara - si total gresita dpdv crestin - "ce o vrea Dumnezeu" )
- daca insa am avea liber-arbitru nu am mai fi predestinati sa facem ceea ce facem. Deci zodiile nu ar mai conta. Deloc ! Crestinismul garanteaza libertatea totala a individului in timpul vietii. Dumnezeirea nu intervine, interfereaza sau modifica ceva. Aaaa... dar Neti Sandu spune altceva.. pun pariu ca se declara crestina...
- daca am crede insa in zodii.... ce zodie suntem ? Zodia determinata de momentul nasterii ? Gresit potrivit credintelor crestine. Sufletul coboara in trupul unui copil ( nenascut) in momentul conceptiei lui ( calatoreste printre planetele sistemului solar "imprumutand" de la acestea anumite caracteristici functie de alinierea acestora potrivit zodiilor). Momentul in care copilul dobandeste suflet face ca biserica sa se opuna avortului. Deci, facand un talmes-balmes ( si ignorand in continuare logica), zodia ar fi, in cel mai buna caz , ziua nasterii - 9 luni. Pentru ora exacta intrebati-va parintii.

Deci...inca o data... ce ingeri va protejeaza functie de zodia voastra ? Zodii ? Are you fuc*** kidding me ? Crestin, declarat, citind Biblia, intelegand liberul-arbitru si discutand despre zodii ?

O viata frumoasa sa aveti !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...