marți, 10 octombrie 2017

Bursa. Cryto-monedele

Discuții multe pe forumuri, LinkedIn și Facebook despre crypto-monede. Discutând cu câțiva investitori mi-am reamintit o gluma mai veche.   

- Mă Ioane, eu tot văd la televizor și ascult la radio de bursă. Ce-i aia bursă?
- Păi, mă Gheorghe, e cam greu de explicat, dar uite îţi dau un exemplu. Tu îţi cumperi o găină care îți face niște ouă. Din ouăle alea ies alte găini care ş-alea fac ouă. Şi din ouăle alea ies alte găini care ş-alea fac ouă. Şi tot aşe până la un moment dat tu ai să ai câteva sute de găini. No, şi-atunci numa' ce vine o vreme grea cu furtună, ploi şi inundaţii, şi-ţi ie tăti găinile şi le îneacă. Ş-apăi atunci tu imediat te gândeşti! Mama măsii de afacere, raţe trebuia să cumpăr. 

Nu ma pronunț asupra investițiilor în crypto-monede dar studiez cu atenție fenomenul. Fascinante însă dezvoltările și posibilitățile tehnologiei block-chain.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...