vineri, 16 august 2013

Sperante si cosmaruri

Nu mi-am pierdut cu totul speranta niciodata. Uneori imi repet ca pentru a redescoperi paradisul trebuie sa treci prin infern. Si ca pentru a regasi viata normala, dupa ce n-ai stiut sa o pretuiesti, trebuie sa strabati un cosmar. Sa strabati, adica sa depasesti. Un cosmar fara limite ar fi un cosmar zadarnic , deoarece invatatura lui nu ti-ar servi la nimic. Am ramas un naiv, poate, dar eu vreau sa cred ca toate cosmarurile sunt provizorii. De aceea va si vorbesc mai departe. Mai sper ca intr-o zi o sa va si vad in vreme ce vorbesc.

Paler




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...