luni, 7 iulie 2014

Bancul zilei. Promotie

Un preot catolic avea o mare urgenta de familie si trebuia sa isi paraseasca pentru citeva zile parohia. Nevrand sa lase biserica inchisa l-a rugat pe un bun prieten, rabin, sa ii tina locul. Rabinul ar fi vrut sa il ajute dar nu stia ce sa faca asa ca preotul nostru a promis ca il va invata rapid.

Partea de serviciu si rugaciunile le-a invata rapid si au ajuns la partea de spovedanie.
Vine primul enorias si incepe.
- Parinte, iarta-ma caci am pacatuit.
- Ce ai facut fiule ?
- Am comis un adulter.
- De cate ori fiule ?
- De trei ori parinte.
- Spune de 10 ori Ave Maria, pune 10 Euro in cutie si sa nu mai pacatuiesti.

Nu trece mult si vine o femeie la spovendanie.
- Parinte am venit sa obtin iertarea pacatelor mele.
- Ce ai facut fica mea ?
- Am comis adulter de trei ori.
- Spune de 10 ori Ave Maria, pune 10 Euro in cutie si sa nu mai pacatuiesti.

Rabinul spune ca deja stie tot si preotul pleaca cu inima impacata. La scurt timp vine o alta enoriasa.
- Parinte am pacatuit.
- Cum asa fica mea? Ce ai facut ?
- Parinte, am comis adulter.
- De cate ori fica mea ?
- De doua ori parinte.

Brusc rabinul se blocheaza nestiind ce sa faca. Apoi ii spune :
- Stii ce fiica mea ? Saptamina asta avem promotie: doar 10 Ave Maria si 10 Euro. Dar doar pentru trei acte. Fugi si mai fa sex inca o data si apoi vino pina nu se termina promotia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...