vineri, 16 ianuarie 2015

Gluma zilei. Concentrare


Doi evrei, unul foarte bogat şi unul mai sărac, ajung să se roage unul lângă altul în sinagogă.
Cel sărac se ruga:
- Doamne, dă-mi 20 de mii de euro ca să-mi cumpăr o tonetă cu care să vând mici, ca să câştig bani să pot să-mi întreţin familia.
Cel bogat se ruga:
- Doamne, dă-mi 20 de milioane de euro, ca să pot să mai cumpăr acţiuni la banca unde sunt investitor şi să devin astfel acţionar majoritar, ca să pot să-mi întreţin familia.
Tot rugându-se ei cu ardoare, la un moment dat, cel bogat se întoarce către cel sărac şi îi spune:
- Auzi, ia 20 de mii de euro de la mine şi lasă-L pe Dumnezeu să se concentreze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...