joi, 18 august 2016

Dorinte explicate.

Uneori este bine să asculți cu atenție ce spun, cer, cei din jurul tău. Există mereu altceva de aflat și de înțeles.

La moschee, în timpul rugăciunii de vineri, un imam, cuprins de un acces de elocință sacră, a exclamat:
- O, Allah, stăpân al lumii ! Dă-mi credință ! Dă-mi putere, milă pentru semenii mei și smerenie ! Dă-mi pace sufletească! Fă-mă iubitor de dreptate ! Fă-mă iertător și darnic cu cei sărmani !

Nastratin, care era de fată, s-a ridicat brusc și a început sa urle:

- O, Allah, stăpân al lumii ! Dă-mi 12 ulcioare pline cu aur ! Dă-mi o casă mare, răcoroasă, cu grădină și havuz ! Dă-mi patru femei tinere și frumoase care să-mi dăruiască fericire !

Imamul a încercat să îl facă să tacă, l-a taxat drept necredincios și hulitor, a cerut sa fie scos afară din moschee.

- Dar pentru ce ? a întrebat Nastratin. Fac exact același lucru ca și imamul!
- Ce vrei sa spui ?
- Ei bine, fiecare cere ceea ce nu are !

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unind puncte pe hârtia memoriei.

  Când ești in zona Varna este recomandabil sa vizitezi Balcicul. Un motiv ar fi ca in zona nu ai multe locuri demne de vizita (in afara ora...